01 August 2010

Selamat Pagi Cikgu!

alhmdulilah...
19hb julai 2010 bermulalah karier aku sbg guru.
terus rsa beratnya tggungjawab ni,mau didik anak bangsa.
salah ilmu yg diajar,maka rosaklah org itu. betul ilmu yg diajar,maka jadi 'org' la org itu.
lapor diri jak 22hb,terus automatik jd guru kelas!hahaha,ni kali la..aku mgjar sesi petang.
ok,the poblem is opsyen aku PJK, sekalinya disuruh ajar bm+sejarah! alalalala..sdh la aku ckup2 mkn jak sejarah time spm dlu..btul2 cabaran oo!
terpaksa la aku refresh+ingt pelajaran time dulu2..ya Allah,Kau bantu la hambamu ini dlm mympaikn ilmu..^_^
apapun,guru PJK mmg serba boleh,even disuruh ajar seni pun ok jak kali!lukis jak la pokok2+awan+ukir2 kayu skit..hihi^_^
apapun,Yakin Boleh!

3 comments:

Anonymous said...

di mana ko mengajar cikgu fezzah nor.. hehe

buaya said...

salam ziarah..

dijemput menjadi follower sy k

kizzy t.fauzi said...

hehe selamat menjadi guru!! muah3